Kategoriak eta parte hartzea

Nork har dezake parte Hazlo Verderen 10. edizioan?

Lehen Hezkuntzako 1. mailatik 6. mailara bitarteko ikasleak , DBHko 1. mailatik 4. mailara bitartekoak , Hezkuntza Berezikoak eta Oinarrizko LHkoak

H. Bereziak irakasleak nahi duen kategorian parte hartu ahal izango du, ikaslearen heldutasun- eta adimen-mailaren arabera, betiere parte-hartzaileak 6 eta 16 urte bitartekoak badira.

Zein da lehiaketan parte hartzeko lana?

Ikasleek Hileko erronkak. Hileko erronken helburua da ikasleen kontzientzia eko-soziala lantzea , aldaketa-eragile diren aldetik , beren ingurunerik zailena hobetzeko , ekintzara pasatzera gonbidatuz , espiritu kritikoa eta eko-arduratsua duten herritarrak.

Erronkak egokituta egongo dira A, B, C eta D kategoria bakoitzera.

Hileroko erronka horiek bat etorriko dira edizio honetako 3 adibide handiekin:

Eraginkortasun energetikoa eta ur aurrezpena:
Efizientzia energetikoa eta ura aurreztea funtsezkoak dira auzo jasangarriak garatzeko. Praktika horiek hartzeak ingurumen inpaktua murrizteaz gain, egoiliarren bizi kalitatea ere hobetzen du.

Bigarren bizitza eta ekonomia zirkularra:
Birziklatzeak eta objektuen eta materialen bigarren bizitzak hondakinak kontsumitzeko eta kudeatzeko modua eraldatzen dute. Praktika horiek zabortegietan amaitzen den zabor kopurua murrizteaz gain, ekonomia zirkularra sustatzen dute.

Hiri-osasuna eta -ongizatea:
Osasuna eta ongizatea auzo iraunkor baten motorra dira. Helburua da inguruneak sortzea, hala nola babesleku klimatikoak, edo beste ingurune batzuk hobetzea, hala nola hiri baratzeak, bizimodu aktiboa, gizarte konexioa eta biztanle guztien bizi kalitatea hobetzea sustatuko dutenak.

Nola parte har dezaket hileko erronketan?

Oso erraza da! Zure klasearekin elkartu besterik ez duzu egin behar , eta ikusi zein izan daitekeen-soluziorik praktikoena eta sortzaileen aurre egin behar diozuen hileko erronkari.

Talde gisa aurkeztuta, ideia edo proposamen jatorrizko , errealista eta bideragarria hilean behin planteatutako iraunkortasun erronkari irtenbidea emateko.

Hori argi duzuenean, ideia hori lekualdatu , deskribatu , eta eremu pribatuan zehar igotzea.

Ez ahaztu gure ihes room birtualaz!

Gainera, gure escape room digitaln parte hartzeko aukera izango duzue, zure ikasleak murgiltze-esperientzia batean murgiltzeko, bideoa, narratiba eta hurbileko inguruneko ingurumen-arazoen konponbidea konbinatzen dituena.

Escape room ikaskuntza interaktiboko egoera gisa egituratzen da, fikziozko auzo baten ingurunea aztertzen duena, baina benetako arazoak dituena, eta ingurumenean duen eragina, ikasleak beren ikaskuntzaren protagonista bihurtuz, beren auzoak ingurune jasangarri bihurtuko dituzten irtenbideak bilatzera animatuz, eta ingurune hobeak sortzeko moduari buruz hausnartzera.