Metodologia

Eskola-programa honen helburua ingurumen-hezkuntza lantzea da, kontsumo arduratsua eta ohitura jasangarriak modu dibertigarri eta berritzailean hartzeko beharra ulertzeko, ikasleen interakzioa bilatuz. Dinamikak LOMLOE ra egokituta daude, eta ikaskuntza aktiboa eta erronketan oinarritutako eredua dute, eskola-curriculumarekin bat datozenak.

Edizio honen helburua da , lehenik eta behin , Fikziozko auzo baten ingurunea, Baina benetako arazoekin) eta horrek ingurumenean duen eragina aztertzea , eta , ondoren , ikaslearen ingurunean aldaketa txikiak ahalbidetu eta erraztuko dituzten hainbat ekintza garatzea; bere auzoak ingurune iraunkor bihurtuko dituen soluzioen bilaketa, eta ingurune hobeak nola sortu hausnartzeko.

Helburua da ikasleen kontzientzia eko-soziala lantzea, eta aldaketa-eragile gisa duten eginkizuna, ingurunerik egokiena hobetzeko, ekintzara pasatzera gonbidatuz , espiritu kritikoa eta eko-arduratsua duten herritarrak.

Gainera , Hazlo Verderen 10. edizioaren proposamena % 100 malgua da.