Material didáctico

Vinculación Curricular Primaria

1) COMPETENCIAS CHAVE E DESCRITORES.

COMPETENCIA CIDADÁ

COMPETENCIA EMPRENDEDORA

COMPETENCIA MATEMÁTICA E COMPETENCIA EN CIENCIA, TECNOLOXÍA E ENXEÑARÍA (STEM)

2) PERFIL DE SAÍDA DO ALUMNADO

PERFIL DE SAÍDA DO ALUMNADO AO TERMO DO ENSINO BÁSICO

3) ÁREAS CURRICULARES

COÑECEMENTO DO MEDIO NATURAL, SOCIAL E CULTURAL
SABERES BÁSICOS
1º CICLO
C. A. Cultura científica.
1. Iniciación na actividade científica.
Procedementos de pescuda adecuados ás necesidades da investigación (observación no tempo, identificación e clasificación, procura de patróns...).
A curiosidade e a iniciativa na realización das diferentes investigacións.
Estilos de vida sustentábel e importancia do coidado do planeta a través do coñecemento científico presente na vida cotiá.
2. A vida no noso planeta.
Hábitos saudábeis relacionados co benestar físico do ser humano.
4. Conciencia ecosocial.
Responsabilidade ecosocial. Accións para a conservación, mellora e uso sustentábel dos bens comúns.
Estilos de vida sustentábel. O uso responsábel da auga, a mobilidade segura, saudábel e sustentábel, e a prevención e a xestión dos residuos.
COÑECEMENTO DO MEDIO NATURAL, SOCIAL E CULTURAL
Saberes básicos
2º CICLO 3º CICLO
A. Cultura científica
1. Iniciación na actividade científica.
Procedementos de pescuda adecuados ás necesidades da investigación (observación no tempo, identificación e clasificación, procura de patróns, creación de modelos, investigación a través da procura de información, experimentos con control de variábeis...). Fases da investigación científica (observación, formulación de preguntas e predicións, planificación e realización de experimentos, recollida e análises de información e datos, comunicación de resultados...).
Fomento da curiosidade, a iniciativa e a constancia na realización das diferentes investigacións. Fomento da curiosidade, a iniciativa, a constancia e o sentido da responsabilidade na realización das diferentes investigacións.
3. Materia, forzas e enerxía.
As fontes de enerxías renovábeis e non renovábeis e a súa influencia na contribución ao desenvolvemento sustentábel da sociedade.
C. Sociedades e territorios
4. Conciencia ecosocial.
Responsabilidade ecosocial.
Ecodependencia e interdependencia entre persoas, sociedades e medio natural.
Responsabilidade ecosocial.
Ecodependencia, interdependencia e interrelación entre persoas, sociedades e medio natural.
Estilos de vida sustentábel. O consumo e a produción responsábeis, o uso eficiente da auga e da enerxía e a prevención e a xestión dos residuos. O desenvolvemento sustentábel. A actividade humana sobre o espazo e a explotación dos recursos. Os Obxectivos de Desenvolvemento Sustentábel..
O desenvolvemento sustentábel. A actividade humana sobre o espazo e a explotación dos recursos. Os Obxectivos de Desenvolvemento Sustentábel.
EDUCACIÓN ARTÍSTICA
Saberes básicos
1º, 2º e 3º CICLO
B. Creación e interpretación.
Fases do proceso creativo: planificación, interpretación e experimentación.
Interese e valoración tanto polo proceso como polo produto final en producións plásticas e audiovisuais.
C. Artes plásticas, visuais e audiovisuais.
Materiais, instrumentos, soportes e técnicas de uso común utilizados na expresión plástica e visual.
EDUCACIÓN EN VALORES CÍVICOS E ÉTICOS
SABERES BÁSICOS
SÓ 3ºCICLO
C. Desenvolvemento sustentábel e ética ambiental.
A acción humana na natureza.
Ecosistemas e sociedades: interdependencia, ecodependencia e interrelación .
Os límites do planeta e o cambio climático.
O deber ético e a obrigación legal de protexer e coidar o planeta.
Hábitos e actividades para o logro dos Obxectivos de Desenvolvemento Sustentábel.
O consumo responsábel.
O uso sustentábel do solo, do aire, da auga e da enerxía. A mobilidade segura, saudábel e sustentábel.
A prevención e xestión de residuos.