Parte hartzeko lana
ZER AURKEZTU BEHAR DUGU?
- A, B eta C kategoriak: mezu edo slogan bat duen sormen-kartel bat, ikastetxeko gainerako haurrak ikasgela jasangarri bihurtzeko motibatzen dituena.
- D kategoria: Instagram edo TikTok motako bideo bat, ikastetxeko gainerako ikasleak ikasgela jasangarri bihurtzeko motibatuko dituen mezu kakodun batekin.
Pentsa ezazue, termino guztietan, zer esaldi edo hitz-jolas erabil ditzakezuen hezkuntza-komunitateko gainerako kideak konbentzitzeko jasangarriagoa izan behar dela.
Kontuan izan ikasgela jasangarria sustatzen duten 5 faktoreak , eta alderatu zuen ikasgelekin: ura / energia eraginkorra / autokontsumoa eta energia berriztagarriak / ekonomia zirkularra / osasuna eta ingurumena murriztea eta optimizatzea.
Epaimahaiak honako balorazio-irizpidehauek aplikatuko ditu aurkeztutako proposamen guztiak ebaluatzeko. Kontuan hartzen badituzue, baliteke zuen lanak balorazio hobea lortzea.
- EGIZU JASANGARRIA ETA EKO-DISEINATUA: Pankartako/bideoko mezuaren argitasuna eta eraginkortasuna baloratuko da, ikasgelan praktika iraunkorrak sustatzeko. Pankartak/bideoak bost jasangarritasun-ardatzetako bat edo batzuk islatu behar ditu: uraren murrizketa eta optimizazioa, energia-efizientzia, autokontsumoa eta energia berriztagarriak, ekonomia zirkularra, eta osasuna eta ingurumena.
- EGIZU SORMENEZKO: Pankarta/bideoaren diseinuaren eta mezuaren originaltasuna eta sormena baloratuko dira. Kontuan hartuko dira ideia berritzaileak aurkezten dituzten eta ikasleen arreta modu eraginkorrean erakartzen duten proposamenak, pankarta/bideoa elementu erakargarri eta konbentzigarri bihurtuz.
- EGIZU KALITATEZ: Pankarta/bideoa egitean izandako arreta, mezuaren argitasuna eta diseinuaren ikus-koherentzia baloratuko dira. Gainera, erabilitako materialaren kalitatea eta lanaren aurkezpen orokorra ebaluatuko dira.
- EGIZU ERAGINAREKIN: Pankartak beste ikasle eta hezkuntza-komunitateko kide batzuk praktika iraunkorrak hartzera bultzatzeko duen gaitasuna baloratuko da. Kontuan hartuko da mezuak ikasgela gainditzeko eta ikastetxe barruan publiko zabalago batengana iristeko duen ahalmena.